و _ ماندن# با زینب(س) # صراط(عباس) _می خواهد #

صراط ما : مَنْ اَطاعَ الخُمینی فَقَدْ أطاعَ اللّه # بی عشق خمینی(ره) نتوان عاشق مهدی(عج) شد # هر زمان شور خمینی به سر افتد ما را دور سید علی خامنه ای می گردیم # با عزم رفتن، از رنج و از غم، هم مى‏ توان ره توشه برداشت، هم مى ‏توان آسوده پر زد. (استاد صفایی حائری) #و سیدی(سید حسن نصرالله) که با استعانت از الله فرمودند: اسرائیل از لانه عنکبوت سست تر است

و _ ماندن# با زینب(س) # صراط(عباس) _می خواهد #

صراط ما : مَنْ اَطاعَ الخُمینی فَقَدْ أطاعَ اللّه # بی عشق خمینی(ره) نتوان عاشق مهدی(عج) شد # هر زمان شور خمینی به سر افتد ما را دور سید علی خامنه ای می گردیم # با عزم رفتن، از رنج و از غم، هم مى‏ توان ره توشه برداشت، هم مى ‏توان آسوده پر زد. (استاد صفایی حائری) #و سیدی(سید حسن نصرالله) که با استعانت از الله فرمودند: اسرائیل از لانه عنکبوت سست تر است

و _ ماندن#  با زینب(س) # صراط(عباس) _می خواهد #

پدر شهید پاشاپور با افتخار می­گویند:

حتی از چهره او مشخص بود که شهید و فدایی رهبر و فدایی حرم حضرت زینب(س) می‌شود. چون از کوچکی عشقش اسلام و انقلاب بود.

نویسندگان

198-پیوند مستمر 2

چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۲۰ ق.ظ

ترم پیش بود ، به یکی از دوستان گفتم اگه با فلانی ها اتاق بگیری به صلاح نیست

ترم پیش از درسا عقب افتاد ولی این پیوند مستمر رو حفظ کردم

امروز اومد گفت و گفت و پشیمون شد

...

و من از اون پشیمون تر که چرا نتونستم ترم پیش اون رو از تصمیمش برگردونم

مشکل از من بود ، که اون درساش عقب افتاد

ای کاش من درست بشم، که اگه درست بودم روش بهتری برا راضی کردن اون پیدا می کردم

....

لا اِلهَ اِلاّ اَنـْتَ سـُبـْحانـَکَ اِنـّى کـُنـْتُ مـِنَ الظّالِمـیـنَ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ سُبْحانَکَ اِنّى کُنْتُ مِنَ الْمُسْتَغْفِرینَ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ سُبْحانَکَ اِنّى کُنْتُ مِنَ الْمُوَحِّدینَ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ سُبْحانَکَ اِنّى کُنْتُ مِنَ الْخـاَّئِفـیـنَ لا اِلهَ اِلاّ اَنـْتَ سـُبـْحانـَکَ اِنـّى کـُنـْتُ مـِنَ الْوَجـِلیـنَ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ سُبْحانَکَ اِنّى کُنْتُ مِنَ الرَّاجینَ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ سُبْحانَکَ اِنّى کُنْتُ مِنَ الرّاغِبینَ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ سُبْحانَکَ اِنّى کُنْتُ مِنَ الْمُهَلِّلینَ لا اِلهَ اِلاّ اَنـْتَ سـُبـْحانـَکَ اِنـّى کـُنـْتُ مـِن السـّـاَّئِلیـنَ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ سُبْحانَکَ اِنّى کُنْتُ مِنَ الْمُسَبِّحینَ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ سُبْح انَکَ اِنّى کُنْتُ مِنَ الْمُکَبِّرینَ لااِلهَ اِلاّ اَنْتَ سُبْحانَکَ رَبّى وَرَبُّ اباَّئِىَ الاَْوَّلینَ

معبودى جز تو نیست منزهی تو من از ستمکارانم،

معبودى جز تو نیست منزهی تو  من از آمرزش خواهانم،

معبودى جز تو نیست منزهی تو من از یکتاپرستانم،

 معبودى جز تو نیست منزهی تو من از هراسندگانم

 معبودى جز تو نیستمنزهی تو ، من از بیمناکانم،

 معبودى جز تو نیست منزهی تو من از امیدوارانم،

 معبودى جز تو نیست منزهی تو من از مشتاقانم،

 معبودى جز تو نیست منزهی تو من از «لا اله الّه اللّه» گویانم،

 معبودى جز تو نیست منزهی تو من از درخواست کنندگانم،

 معبودى جز تو نیست منزهی تو من از تسبیح کنندگانم، 

معبودى جز تو نیست منزّهى تو، من از تکبیرگویانم،

 معبودی جز تو نیست منزّهى تو پروردگار من و پروردگار پدران نخستین من

(قسمتی از دعای عرفه)

  • ۹۵/۰۶/۲۴
  • ۴۷۹ نمایش
  • عین کاف

دعای عرفه

پیوند مستمر 2

نظرات (۲)

  • عبد الله حسانه
  • سلام
    خداشکر
    متن تون زیباست
  • گروه فرهنگی صبح امید
  • منتظریم

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی