و _ ماندن# با زینب(س) # صراط(عباس) _می خواهد #

صراط ما : مَنْ اَطاعَ الخُمینی فَقَدْ أطاعَ اللّه # بی عشق خمینی(ره) نتوان عاشق مهدی(عج) شد # هر زمان شور خمینی به سر افتد ما را دور سید علی خامنه ای می گردیم # با عزم رفتن، از رنج و از غم، هم مى‏ توان ره توشه برداشت، هم مى ‏توان آسوده پر زد. (استاد صفایی حائری) #و سیدی(سید حسن نصرالله) که با استعانت از الله فرمودند: اسرائیل از لانه عنکبوت سست تر است

و _ ماندن# با زینب(س) # صراط(عباس) _می خواهد #

صراط ما : مَنْ اَطاعَ الخُمینی فَقَدْ أطاعَ اللّه # بی عشق خمینی(ره) نتوان عاشق مهدی(عج) شد # هر زمان شور خمینی به سر افتد ما را دور سید علی خامنه ای می گردیم # با عزم رفتن، از رنج و از غم، هم مى‏ توان ره توشه برداشت، هم مى ‏توان آسوده پر زد. (استاد صفایی حائری) #و سیدی(سید حسن نصرالله) که با استعانت از الله فرمودند: اسرائیل از لانه عنکبوت سست تر است

و _ ماندن#  با زینب(س) # صراط(عباس) _می خواهد #

پدر شهید پاشاپور با افتخار می­گویند:

حتی از چهره او مشخص بود که شهید و فدایی رهبر و فدایی حرم حضرت زینب(س) می‌شود. چون از کوچکی عشقش اسلام و انقلاب بود.

نویسندگان

126-رو به روی حضرت بانو فاطمه معصومه (س) ...

يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۵ ق.ظ

سکانس اول (چهارشنبه ساعت 12:30 رو به روی تربیت بدنی دانشگاه):

المپیاد ورزشی جدیدالورودهای دانشگاه

من شدم داور مسابقه فوتبال چمن مصنوعی

مسئول تربیت بدنی قبل از برگزاری می گوید:


اگر کسی در مسابقات بازی خوبی داشت برای تیم دانشگاه معرفی کن

....

سکانس دوم (پنج شنبه ساعت 18:07 رو به روی ضریح حضرت بانو) :

یک لحظه از ذهنم گذشت کلام آن مسئول تربیت بدنی ولی با این مضمون:


اگر کسی برای لشگر حق پیدا کردی معرفی کن


پ.ن : ای خدا چرا من هنوز در خودم مانده ام؟؟

  • ۹۴/۰۹/۲۲
  • ۲۰۸ نمایش
  • عین کاف

خودم

نظرات (۲)

وای...داش مهدی رو ندیده بودم.الان دیدم...چه خبرا؟ خوبه؟ سلامته؟
پاسخ:
زاهدان هستن و دارن کار میکنن و برا تخصص می خونن ...
با اینکه از خدا پرسیدی حالا بنده خدا جوابی بده:

یکی از علت های ماندن ممکنه این باشه که با پاهای خودت میخوای راه بری
با علم خودت...با آگاهی خودت...با عمل خودت
میرم...انجام میدم...یار جمع می کنم...خوب میشم....و خلاصه خیلی من من کردن ها و امید به خود داشتن ها و با پای خود رفتن و نه عجز و اضطرار و اعتصام و با پای حق رفتن...

یاعلی
پاسخ:
پایی برای رفتن نمانده

خدااااا این غرور و استکبار رو از من بگیر...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی