و _ ماندن# با زینب(س) # صراط(عباس) _می خواهد #

صراط ما : مَنْ اَطاعَ الخُمینی فَقَدْ أطاعَ اللّه # بی عشق خمینی(ره) نتوان عاشق مهدی(عج) شد # هر زمان شور خمینی به سر افتد ما را دور سید علی خامنه ای می گردیم # با عزم رفتن، از رنج و از غم، هم مى‏ توان ره توشه برداشت، هم مى ‏توان آسوده پر زد. (استاد صفایی حائری) #و سیدی(سید حسن نصرالله) که با استعانت از الله فرمودند: اسرائیل از لانه عنکبوت سست تر است

و _ ماندن# با زینب(س) # صراط(عباس) _می خواهد #

صراط ما : مَنْ اَطاعَ الخُمینی فَقَدْ أطاعَ اللّه # بی عشق خمینی(ره) نتوان عاشق مهدی(عج) شد # هر زمان شور خمینی به سر افتد ما را دور سید علی خامنه ای می گردیم # با عزم رفتن، از رنج و از غم، هم مى‏ توان ره توشه برداشت، هم مى ‏توان آسوده پر زد. (استاد صفایی حائری) #و سیدی(سید حسن نصرالله) که با استعانت از الله فرمودند: اسرائیل از لانه عنکبوت سست تر است

و _ ماندن#  با زینب(س) # صراط(عباس) _می خواهد #

پدر شهید پاشاپور با افتخار می­گویند:

حتی از چهره او مشخص بود که شهید و فدایی رهبر و فدایی حرم حضرت زینب(س) می‌شود. چون از کوچکی عشقش اسلام و انقلاب بود.

نویسندگان

94-انتقاد ار خودم...

سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۵۳ ب.ظ

ای عین کاف :

توجه کردن زیاد فقط به مثابه بیان کردن زیاد نیست،چرا همیشه سعی داری به هر قیمت طرف مقابل بفهمد

من:

چرا نفهمد...یعنی بگذارم به بی راهه برود

ای عین کاف:

نه ملاک آزادی هم همین است ، اگر به بی راهه رفت آن وقت با خشونت و قاطعیت عمل کن

من:

سر دو راهی به او برسم؟ آن وقت نمی گوید تا حالا کجا بودی؟نمی گوید آن وقتی که به کمکت نیاز داشتم نبودی؟

ای عین کاف:

تو باید شوق و اشتیاق خودت در برگشت افراد به خدا را تحمل کنی، و این شوق نباید همیشه نمایان شود...

من:

دوست داشتن دوستان خدا را مگر می شود پنهان کرد،مگر می شود ابرار که همان شیعیان اند را نادیده گرفت اینها قرار است هداته البرار را عون شوند

ای عین کاف:

اشتیاق خودت را بپوشان و از تغافل استفاده کن ، خودت را نشان نده تا هر آن چه دست و پا کردی برای تو بماند...

من:

وقتی چیزی در قبال چیزهایی که دادی را نمیخواهی طرف مقابل فکر میکند شاید در آینده از من چیز بزرگتری بخواهد،پس بهتر است همین الان برایش جبران کنم، این وسط من چه کار کنم؟

ای عین کاف:

سعی کن تحفه دادن تو در نهان باشد که او را در این مخمصه قرار ندهی...

من:

اگر فهمید چه کنم؟

ای عین کاف:

جبران کارت را از او بپذیر ولی بعد از پذیرفتن نفست را بشکن تا مغرور نشوی چون هر چیزی که باقی میماند نزد خداست

من:

ممنون ای عین کاف

ای عین کاف:

قابلی نداشت...یا علی

  • ۹۴/۰۸/۰۵
  • ۱۱۷ نمایش
  • عین کاف

خود تضمینی

خود واکسینه کردن

نظرات (۱)

ما هم از عین کاف تشکر می کنیم بابت این انتقاد
چه عین کاف خوبی داری
خدا نصیب کنه :)
پاسخ:
کجاش رو دیدی؟؟
صبر بده؟!!!!!!!!!!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی