و _ ماندن# با زینب(س) # صراط(عباس) _می خواهد #

صراط ما : مَنْ اَطاعَ الخُمینی فَقَدْ أطاعَ اللّه # بی عشق خمینی(ره) نتوان عاشق مهدی(عج) شد # هر زمان شور خمینی به سر افتد ما را دور سید علی خامنه ای می گردیم # با عزم رفتن، از رنج و از غم، هم مى‏ توان ره توشه برداشت، هم مى ‏توان آسوده پر زد. (استاد صفایی حائری) #و سیدی(سید حسن نصرالله) که با استعانت از الله فرمودند: اسرائیل از لانه عنکبوت سست تر است

و _ ماندن# با زینب(س) # صراط(عباس) _می خواهد #

صراط ما : مَنْ اَطاعَ الخُمینی فَقَدْ أطاعَ اللّه # بی عشق خمینی(ره) نتوان عاشق مهدی(عج) شد # هر زمان شور خمینی به سر افتد ما را دور سید علی خامنه ای می گردیم # با عزم رفتن، از رنج و از غم، هم مى‏ توان ره توشه برداشت، هم مى ‏توان آسوده پر زد. (استاد صفایی حائری) #و سیدی(سید حسن نصرالله) که با استعانت از الله فرمودند: اسرائیل از لانه عنکبوت سست تر است

و _ ماندن#  با زینب(س) # صراط(عباس) _می خواهد #

پدر شهید پاشاپور با افتخار می­گویند:

حتی از چهره او مشخص بود که شهید و فدایی رهبر و فدایی حرم حضرت زینب(س) می‌شود. چون از کوچکی عشقش اسلام و انقلاب بود.

نویسندگان

66-در پاسخ به ب. نون در مورد پست رشد (1)

دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۴ ق.ظ

سلام بهنام جان

در مورد قسمت اول:

در مورد خودم بود و درمان من می شود که عیب از من است نه عمل و تفکر افراد

بعضی اوقات اصلا بد حجاب را دیدن می شود درمان من

وقتی ترس داری و دلسرد می شوی از همه ی کلام ها و مذهب ها

اینجا این دلسردی می شود درمان

قاعده ی تبدیل است برایم

شاید بگویی این عین بی خیالی است و بی توجهی ، امر به معروف کجا رفته ، واجب فراموش شده نداریم و هزار چیز دیگر ...

ولی آن بدحجاب می شود درمان درد دید من به افراد

درمان اضطراب من

خودش نورتریپتیلینی هس برای خودش ....

و این میشود مواجهه با درد من

بعضی اوقات هم می شود یک مرحله بالاتر می روم و می شود امر به معروف

می شود قرص نانوشته آدرنالین

واجب فراموش شده

و این آدرنالین در یک لحظه برای یک نفر نیست

دو سالی هست آدرنالینم پایین بیا نیست

ولی با این حال مرحله ی 1 و 2 همیشه همراهم بودند

و آدم عشق می کند از این همه درد

درد رشد دوستم که حالا می خواهم و می خواهد درد دوستم هم بشود و درد رشد من هم برای او حاصل شود و تا ...

درد رشد پدر و مادرم هایمان

درد رشد هم کلاسی هایمان

درد رشد استادانمان

درد رشد هم دانشگاهی هایمان

درد رشد هم شهری هایمان

درد رشد هم مذهبمان

درد رشد همه و همه ی مردم دنیا

....

ما می خواهیم با این همه درد در باتلاق گناهانمان که تا پاچه پاهایمان در آن رفته ایم رشد کنیم

 

فعلا دوستم همراهم شده است در این اضطرار در این مستانه پیمودن راه در این دره های عمیق گناه در این درد تحول و در این خطرها

تا شهادت مان

ان شاالله خدا یاریمان کند...

پ.ن:

(نورتریپتلین مسکن نیست ، اصلا من قائل به پاک کردن مسئله نیستم ، مثل اینکه بگویم گناه کردم و بی خیالی را پیش گرفتم که در آن صورت می شود مسکن خوردن در حالی که من برای گناهانم گریه می کنم ، که تمثیلی می شود مثل نورتریپتلین برای درد هایم)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی