و _ ماندن# با زینب(س) # صراط(عباس) _می خواهد #

صراط ما : مَنْ اَطاعَ الخُمینی فَقَدْ أطاعَ اللّه # بی عشق خمینی(ره) نتوان عاشق مهدی(عج) شد # هر زمان شور خمینی به سر افتد ما را دور سید علی خامنه ای می گردیم # با عزم رفتن، از رنج و از غم، هم مى‏ توان ره توشه برداشت، هم مى ‏توان آسوده پر زد. (استاد صفایی حائری) #و سیدی(سید حسن نصرالله) که با استعانت از الله فرمودند: اسرائیل از لانه عنکبوت سست تر است

و _ ماندن# با زینب(س) # صراط(عباس) _می خواهد #

صراط ما : مَنْ اَطاعَ الخُمینی فَقَدْ أطاعَ اللّه # بی عشق خمینی(ره) نتوان عاشق مهدی(عج) شد # هر زمان شور خمینی به سر افتد ما را دور سید علی خامنه ای می گردیم # با عزم رفتن، از رنج و از غم، هم مى‏ توان ره توشه برداشت، هم مى ‏توان آسوده پر زد. (استاد صفایی حائری) #و سیدی(سید حسن نصرالله) که با استعانت از الله فرمودند: اسرائیل از لانه عنکبوت سست تر است

و _ ماندن#  با زینب(س) # صراط(عباس) _می خواهد #

پدر شهید پاشاپور با افتخار می­گویند:

حتی از چهره او مشخص بود که شهید و فدایی رهبر و فدایی حرم حضرت زینب(س) می‌شود. چون از کوچکی عشقش اسلام و انقلاب بود.

نویسندگان

62-سرداری دیگر ...

شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۵۴ ب.ظ

امروز خبری شنیدم ...

سردار همدانی در سوریه شهید شد.

نمی دانم بگویم الآن دشت کربلاست که یکی یکی سردارها دارند می روند و شهید می شوند ،

بعد یک هو زبانم را گاز می گیرم و میگویم ، 

مگر من مرده ام که کار به ظهر عاشورا برسد

کارد به استخوان برسد

دشمن به خیمه ها نفوذ کند 

گوشواره کنده شود

کسی سیلی بخورد

یا خدا آن روز را نبینم که تاریخ باز تکرار شود

یا حسین

کم کم می بینم آری دارد چنین می شود

و من هم کز کرده یک طرف دارم تماشا میکنم

فوقش اشکی بریزم و دعا در حق حسین زمان بکنم

....

دارند به من می گویند تقیه کن

از چه تقیه کنم ، یعنی حق ندارم در لشگر حسین زمان

مرگ بر یزید زمان بگویم

من این تقیه را قبول ندارم

این عین خریت است 

....

من باز هم منتظر دستور امام راه می مانم...

و این انتظار عین عمل است

و این عمل عین انتظار

چرا که من دارم زیر لب 

و قل جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقاً

را زمزمه میکنم

نظرات (۲)

خوب ها هم که بروند...ماندن روی زمین دیگر چه فایده ای دارد؟!
پاسخ:
ماندن وقتی فایده دارد که جزو مستضعفین باشیم تا زمین بر ما به ارث برود ...
در غیر این صورت مستکبر می شویم...
و خواه ناخواه دوست استکبار ...
زهق الباطل...باطل رفتنی است
و آوردن حق وظیفه سنگین ما
اگر در آوردن حق حسین زمان را کمک کردیم که هیچ
وگرنه یزیدی هستیم و باطل
و رفتنمان قطعی است

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی